søndag 20. juli 2014

Deilige Dalmatia

Vi har akkurat kommet hjem fra to herlige uker på den Dalmatiske kysten i Kroatia. Og som alltid når jeg er på reise kommer jeg hjem med bilder av hus, farger og bymiljøer av forskjellig art. Jeg blir alltid mest fascinert av gamle hus og forfall, det elsker jeg å ta bilde av. I Kroatia er det sånne motiver overalt! Herlige trange smug med hus tett i tett, det ene mer slitt enn det andre. Klesvask i gatene, maling som flasser og knuste vinduer, at det kan bli så vakkert! Og fargene -et kapittel for seg. Jeg lar bildene tale for seg seg selv..


 

1 kommentar:

  1. Jeg er aldeles beundret over bloggen din. Ta gjerne en titt på bloggen = ) =) Jeg skriver litt om tapet Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...